Продавець Оптовий інтернет-магазин "LMN" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1847 відгуків
Для оптових закупівель звертайтесь до менеджера.

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Оптовый интернет-магазин "Lyashenko"
+380 (93) 995-30-80
Кошик

20 незвичайних фактів про користувачів соцмереж

1. Публічні виступи

Дві третини всіх користувачів соцмереж не люблять виступати публічно. Найменше любителів говорити промови перед аудиторією виявилося в Твіттері — 58%.

2. Достаток

Майже третина опитаних заробляє настільки мало, що не вистачає навіть на купівлю великої побутової техніки — холодильника або пральної машини. Ще 35% можуть собі це дозволити, але на машину і квартиру все одно недостатньо. На авто і нерухомість є гроші тільки у 5% користувачів соцмереж. Найбільш заможні — в Твіттері, там собі машину і квартиру можуть дозволити 8%.

3. Іноземні мови

Хоча б одну іноземну мову знає більше половини користувачів соцмереж. У Facebook знають більше однієї мови 62%, а в Твіттері — 67%.

4. Подорожі

Опитані користувачі виявилися найактивнішими мандрівниками. Дуже рідко виїжджає за межі власного міста тільки шоста частина респондентів-35% подорожують кілька разів на рік, а 20% їздять взагалі щомісяця.

5. Громадянська активність

На збори міських рад або громадянських комітетів ходить тільки чверть. Найбільшою свідомістю відзначилися користувачі Twitter — 20%, у Facebook 15%, «ВКонтакте» — 13%.

6. Вибори

Приблизно така ж кореляція у тих, хто ходив на вибори Президента чи Держдуми. Найбільше відповідальних громадян виявилося в Facebook — 52%, у Twitter 50%, а у «ВКонтакте» 49%. Виявляється, відома «політизованість» Фейсбуку не сильно позначається на бажанні людей ходити на вибори.

7. Олімпіада

В ході Олімпіади найбільше користувачів соцмереж цікавлять спортивна гімнастика, фігурне катання (35% в Facebook і 32% у «ВКонтакте»). 22% користувачів Твіттера воліли футбол.

8. Читання

50% респондентів за місяць читають лише одну книгу або менше, 30% — дві або три, 25% — більше трьох.

9. Вечірнє дозвілля

50% користувачів соцмереж з більшою охотою сходять на концерт улюбленої групи, 20% — в театр. Спорт хотіли б відвідати тільки 10% опитаних.

10. ТБ

40% користувачів заявляють, що ніколи не дивляться телевізор. При цьому 25% все-таки приділяють йому годину в день або менше.

11. Взуття

15% користувачів «ВКонтакте» і Twitter воліють спортивні кросівки від Adidas, Reebok або Nike. Така ж кількість респондентів з Facebook воліють класичну взуття від Ecco, Carnaby або GEOX. Дизайнерські Gucci, D&G, Prada вибирає менше 3% опитаних, а більше 30% взагалі не купують ніяку брендове взуття.

12. Операційні системи

Серед учасників опитування безроздільно панує Windows — їй користуються більше 80% відвідувачів ImhoNet. Середня частка Mac OS складає всього 10%, але в Твіттері їй користуються набагато більше — 20%.

13. iPhone

Телефон від Apple є у 20% Twitter і Facebook, і стільки ж користувачів подумують про його купівлю. А ось у «ВКонтакте» 70% опитаних iPhone не мають і купувати не збираються.

14. З перших рук

Близько 80% усіх опитаних респондентів не готові кидатися на новинки техніки, вважаючи за краще чекати зниження ціни або перевірки гаджета часом. При цьому кожен п'ятий користувач Твіттера бажає спробувати все першим.

15. Подкаст

Майже половина користувачів соцмереж не знає, що таке подкаст (у «ВКонтакте» таких виявилося 55%). В середньому третина користувачів слухає їх зрідка, 22% мікроблогерів — періодично.

16. Оксфордський вузол

Майже 60% користувачів соцмереж не вміють зав'язувати краватку.

17. Російський мат

90% опитаних Імхонетом користувачів вважають, що цілком можна спілкуватися і без вживання матюків.

18. Танці

Танцювати любить більше половини всіх опитаних користувачів, але в Твіттері рухатися під музику люблять трохи більше — 62%.

19. Кішка з собакою

Половина респондентів асоціюють себе з кішкою, і лише кожен шостий — з собакою. При цьому майже у 40% респондентів будинку немає взагалі ніякого тварини, але зате кішка є у третини.

20. Переможці за життя

Більшість тих, хто відповів на питання Имхонета, поки не вважають себе успішними людьми. Найбільш самокритичними виявилися користувачі «ВКонтакте» (72%), у Twitter та Facebook — 69% і 68% відповідно.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner